Osobní podání: na Obecním úřadě Svatý Jan nad Malší čp.13, 373 23 Svatý Jan nad Malší
v úředních dnech a hodinách:
Pondělí |
8:00 - 11:00 |
12:00 - 17:00 |
Středa |
8:00 - 11:00 |
12:00 - 17:00 |
Telefonické podání: pevná linka - +420 387 962 266
Pondělí |
8:00 - 11:00 |
12:00 - 17:00 |
Středa |
8:00 - 11:00 |
12:00 - 17:00 |
Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:
jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.
Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.
Osobní podání: na Obecním úřadě Svatý Jan nad Malší čp.13, 373 23 Svatý Jan nad Malší v úředních dnech a hodinách:
Pondělí |
8:00 - 11:00 |
12:00 - 17:00 |
Středa |
8:00 - 11:00 |
12:00 - 17:00 |
Telefonické podání: pevná linka - + 420 387 962 266
Poštou na adresu Obecní úřad, Svatý Jan nad Malší čp.13, 373 23 Svatý Jan nad Malší
Elektronicky na e-mail: podatelna@svjan.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: knybruu
V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:
Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.
Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti - do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).
Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.
Povinnost poskytovat informace se natýká dotazů na názory, budoucí rozhodnutí a vytváření nových informací.
Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.
Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.
Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.
Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.
Způsob odvolání a jeho obsah:
O odvolání rozhoduje:
O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.
Položka |
Sazba |
hodina práce (účtuje se každých započatých 30 min.) |
0,00 Kč |
fotokopie formár A4 jednostranně |
2,00 Kč |
fotokopie formár A3 jednostranně |
3,00 Kč |
za 1 - 5 stránek zpracovaných počítačově |
200,00 Kč |
za každých 5 stránek stejně zpracovaných |
200,00 Kč |
© 2024 Svatý Jan nad Malší, Kontaktovat webmastera, Mapa stránek, Prohlášení o přístupnosti
ANTEE s.r.o. - Tvorba webových stránek, Redakční systém IPO